REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

www.kuchnie.mazury.pl

 

§1

Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy [dalej "Sklep"] prowadzi sprzedaż detaliczną przez Właściciela Sklepu za pośrednictwem internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej "Regulamin"].

2. Właścicielem Sklepu jest: INCI Zofia Paszkowska, ul. Moniuszki 9, 11-200 Bartoszyce, NIP: 7431929833, tel. 519 704 920, adres email: biuro@kuchnie.mazury.pl

3. Ilekroć w dokumencie pojawia się pojęcie Konsument – oznacza ono osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

4. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z klientem.

5. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez klienta w toku składania zamówienia potwierdzenie jego realizacji.

6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

 

§2

Zamówienia

1. Zamówienia można składać w następujący sposób:

  1. poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
  2. mailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,
  3. telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt po potwierdzenie mailowym.

 

2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez klienta danych pozwalających na weryfikację klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia mailem.

3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.

4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji.

 

§3

Płatności

1. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Formy płatności.

2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.

3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

4. Sklep zastrzega możliwość pobrania zaliczki określonej indywidualnie na poczet realizacji zamówienia.

 

§4

Wysyłka towaru

1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych jak również transportem własnym sklepu internetowego lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy.

2. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.

3. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

4. Proszę pamiętać o tym, że meble są dostarczane "pod dom" (do najbliższej bariery architektonicznej lub ograniczenia tonażowego) i kierowca nie wnosi mebli - paczki należy odebrać z samochodu i wniesienie zorganizować we własnym zakresie.

5. Po potwierdzeniu realizacji zamówienia i przygotowaniu wysyłki na palecie nie mamy możliwości anulowania zamówienia, w takim przypadku gdy kupujący zrezygnuje z zamówienia. Kupujący zostaje obciążony kosztem transportu w obie strony w tym zwrotu do sklepu lub na magazyn z którego wyszły meble.

6. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie towarów przez firmy zewnętrze w tym produkcje, kurierów.

7. Opóźnienie ponad jednodniowe w potwierdzeniu zamówienia przez kupującego bądź opóźnienie w płatności faktury powoduję przesunięcie terminu realizacji, co skutkuje przesunięciem terminu dostawy i montażu od kilku do kilkunastu tygodni.

 

§6

Montaż mebli u klienta

1. Warunki realizacji usług montażu mebli:
    1. Jeżeli zestaw mebli został zamówiony według projektu, to w pierwszej kolejności należy zastosować się do wytycznych zawartych w projekcie.
    2. Wszelkie zmiany w projekcie muszą być zatwierdzone pisemnie przez Klienta (lub osobę upoważnioną) w protokole odbioru usługi montażu.
    3. Przed rozpoczęciem prac montażowych przekaż Firmie montażowej plan (projekt) ustawienia mebli w pomieszczeniu.
    4. Jeżeli nie posiadasz projektu, przygotuj i sprawdź zgodność planu ustawienia mebli z wymiarami pomieszczenia, w którym będą montowane.
    5. Bądź obecny (lub osoba upoważniona) podczas rozpoczęcia montażu, w celu omówienia szczegółów montażu oraz przy jego zakończeniu.
    6. W przypadku wystąpienia utrudnień uniemożliwiających realizację usługi montażu w umówionym terminie, zgłoś ten fakt niezwłocznie Firmie.
    7. Klient zobowiązany jest udostępnić Firmie montażowej opróżnione pomieszczenie, w którym zostały zakończone prace remontowo-budowlane.             Pomieszczenie powinno posiadać wolną przestrzeń niezbędną do wykonania prac montażowych i instalacyjnych oraz dostęp do sprawnej instalacji elektrycznej.
    8. Elementy przeznaczone do montażu powinny być składowane w pomieszczeniu, w którym będzie odbywać się usługa montażu.
Jeżeli powierzchnia pomieszczenia jest za mała lub składowane towary utrudniałyby poruszanie się, elementy te mogą znajdować się w sąsiednim pomieszczeniu na tej samej kondygnacji.
      9. Czas realizacji usługi jest uzależniony od zakresu usług, ilości montowanych mebli oraz warunków pomieszczenia.
2. Wymogi dotyczące ścian i podłóg
      1. Płaszczyzna podłogi powinna być płaska, bez nierówności i pochyleń na całej powierzchni zabudowy. Podłoga powinna być wykończona i nadająca się do
użytkowania.
      2. Ściany powinny utrzymywać kąty proste, zarówno w pionie jak i w poziomie. Konstrukcja ścian powinna umożliwić bezpieczne zawieszenie szafek. Minimalna
grubość ściany powinna wynosić 8cm.
      3. Ściany w konstrukcji karton-gips należy wzmocnić w miejscu przewidzianym do zawieszania szafek, półek oraz ciężkich elementów wyposażenia.
      4. Firma montażowa ma prawo odmówić wieszania mebli na ścianie, która w ich opinii nie posiada wystarczających właściwości nośnych.
      5. Montaż mebli nie odejmuję: montażu akcesoriów takich jak: listwy górne i dolne, listwy wieńczące, cokoły, oświetlenie Led instalacja AGD.




§7

Montaż instalacji AGD


1. Szczegółowy zakres usługi instalacji sprzętu AGD oraz wytyczne, według których należy przygotować i usytuować przyłącza, są dostępne w POK
Szczegółowy zakres znajduje się w zakładce „Informacje dodatkowe” → „Pliki do pobrania” → „Montaż mebli kuchennych i sprzętu AGD”. Szczegółowy zakres montażu mebli zostaje także załączony do niniejszych
ogólnych warunków w postaci dokumentu „Zakres Usług Montażu Mebli Kuchennych oraz Sprzętu AGD” (określający również wytyczne dla przyłączy).
2. Wszystkie instalacje, do których będzie podłączany sprzęt AGD, muszą być sprawne a przyłącza instalacyjne gotowe na czas montażu. Należy również zapewnić
dostęp do przyłączy, do których będzie podłączany sprzęt AGD oraz oświetlenie.
3. Klient powinien zapewnić niezbędne do podłączenia materiały takie jak: kable, wtyczki, puszki, gniazdka, kostki elektryczne, zawory, węże, rury, kolanka, trójniki,
nyple, uszczelki, rury spiro itp. W szczególności dotyczy to niestandardowych odległości od przyłączy.
4. Sprzęt AGD zakupiony poza sklepem musi posiadać wymiary odpowiednie dla zamówionego zestawu mebli kuchennych oraz musi być dostarczony na miejsce
montażu przed rozpoczęciem usługi


§8

Reklamacje

1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.

2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji.

3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

4. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.

5. Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu  w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne  uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 519 704 920.

6. Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia  niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi  podstawę późniejszej reklamacji.

7. Istnieje również możliwość spisania protokołu szkody w terminie do 7 dni kalendarzowych w przypadku późniejszego rozpakowania paczki. Jeżeli po sprawdzeniu okaże się iż mebel jest uszkodzony należy poinformować sklep mailowo biuro@kuchnie.mazury.pl  jak również firmę kurierska która dokonywała dostawy mebli za pośrednictwem infolinii o powstałych uszkodzeniach, należy pamiętać o zachowaniu wyżej wymienionego terminu.

 

§9

Prawo odstąpienia od umowy

1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. klient będący Konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.

2. Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem (DOTYCZY TO TYLKO I WYŁĄCZNIE MEBLI NIEWYKONANYCH NA ZAMÓWIENIA)

3. W razie skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą. klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni. Zwracany produkt, kompletne wyposażenie i akcesoria oraz stosowne oświadczenie i dokumenty sprzedaży produktu podlegają zwrotowi w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

4. W terminie 15-25 dni roboczych od odstąpienia przez klienta od umowy Właściciel Sklepu zwraca klientowi zapłaconą kwotę.

5. Prawo odstąpienia nie przysługuje klientowi w przypadkach określonych w ustawie, o której mowa w ust. 1 powyżej, a więc w przypadkach:

  1. świadczenia usług rozpoczętego, za zgoda Konsumenta, przed upływem 14 dni od dnia zawarcia umowy;
  2. dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Konsumenta ich oryginalnego opakowania;
  3. umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;
  4. świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówienia lub ściśle związanych z jego osobną;
  5. świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
  6. dostarczania prasy;
  7. usług w zakresie gier hazardowych.
  8. prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, w tym produktów na indywidualne zamówienie z terminem od 15 dni roboczych.

 

§10

Ochrona prywatności

1. Administratorem danych osobowych jest Właściciel Sklepu.

2. Dane osobowe przekazane Właścicielowi Sklepu podawane są dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych tych danych uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia klienta.

3. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.

4. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

 

§11

Własność intelektualna

1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

 

§12

Wejście w życie i zmiany Regulaminu

1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony, a informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana klientom na adres email wskazany w zamówieniu na 14 dni przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu.

3. Dodatkowo zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu na 14 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu.

4. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Właściciela Sklepu do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez klienta.

5. W razie, gdy klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Właściciela Sklepu w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.